קידום אתר בגוגל

בשנים האחרונות אנחנו רואים שינוי משמעותי באופן בו מנוע החיפוש של גוגל עובד. מי שמחפש היום בעל מקצוע או חברה בתחום מסוים, יכול לראות שהאתרים הראשונים שעולים הם לוקאליים, כלומר חיפושים מבוססי מקום ורק לאחר מכן, ברוב המקרים, עולים אתרים כלליים.

שינוי זה אמור לשנות את כל היחס לתחום של קידום אתר בגוגל, בפרט כשמדובר בעסקים שפועלים באזור מסוים. אם קודם לכן, העסק היה לפנות לכלל הגולשים, כעת במקרים רבים הוא אמור לפנות לקהל ספציפי, ממוקד אזור או עיר.

הרעיון הוא מאוד פשוט, נניח ואתם חשמלאים ואתם פעילים באזור השרון. גוגל שמה לב שמרבית הגולשים שמחפשים חשמלאים באזור זה, לא מבקשים שאילתה של חשמלאים מוסמכים או שאילתה  של חשמלאים בלבד, אלא הם כותבים חשמלאים בשרון או חשמלאים באזור השרון. חשוב לגולשים למצוא בעלי מקצוע באזור ממוקד, על פי הצורך שלהם. יש בכך היגיון, הרי אם אנחנו מתגוררים בשרון, אנחנו לא צריכים תוצאות של חשמלאים בתל אביב או ירושלים, אלא רק כאלה שיכולים להגיע אלינו.

לכן, כל הקונספט של קידום אתר בגוגל השתנה, הוא הרבה יותר ממוקד ומבוסס מקום. צריך לזכור, שאחת הסיבות לכך שתוצאות מבוססות מקום החלו להשתלב במנוע החיפוש של גוגל הוא, שחלק גדול מהגלישה באינטרנט מתבצע בפלאפונים אשר נעזרים ב-GPS, ותומכים ברעיון של תוצאות מבוססי מקום.

מבחינת העסקים או יותר מבחינת כל מי שעושה בקידום אתר באינטרנט, זה משנה ברמה מסוימת את הגישה, שכן הוא לא צריך יותר להתבסס על עבודה כללית, רחבה אלא הוא יכול להתבסס על אזורים נקודתיים. זה יכול להיות עיר, זה יכול להיות אזור גיאוגרפי, במקרים מסוימים זה יכול להיות גם מדינה. ייתכן שברמות מסוימות זה הופך להיות מעט בעייתי, למשל כשמתעסקים בכתיבת תכנים, אך מבחינת גוגל זה הרבה יותר נכון לעבוד ככה, מהסיבה הפשוטה, זה ממקד בצורה נכונה את החיפוש ומאפשר לגולשים למצוא בצורה טובה יותר עסקים ובעלי מקצוע בתחומים שהם מחפשים.

אם אתם רוצים ליהנות מקידום אתר בגוגל על פי חיפושים לוקאליים בצורה אפקטיבית, אתם מוזמנים לפנות אלינו. חברת מדיה גרופ מציעה לכם את כל המידע והכלים שאתם זקוקים להם. ניתן לפנות אלינו דרך האתר או בטלפון, ואנחנו נשמח לעמוד לרשותכם בהקדם. הצוות שלנו מציע לכם שירותים נרחבים ואפקטיביים. פנו אלינו עוד היום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.